Довідник безбар’єрності: Як отримати соціальні виплати та паспортні послуги після евакуації
Зміна місця проживання під час воєнного стану не є завадою для отримання
внутрішньо переміщеними особами пенсій, субсидій, соціальних виплат чи
паспортних послуг. Щонайперше таким людям необхідно зателефонувати до
контакт-центру «Укрпошти» за номером 0-800-300-545 та обрати розділ
«Пенсії, соціальні виплати та субсидії» або звернутися до сервісного центру
Пенсійного фонду. У розмові з оператором треба повідомити про необхідність
отримати пенсію, грошову допомогу за новою адресою та надати свої
персональні та контактні дані.
Додатково з питань отримання соціальних виплат, пенсій можна звернутися на
урядову гарячу лінію за номером 1545 (працює цілодобово, дзвінки
безкоштовні).
Водночас громадяни, евакуйовані з територій, де ведуться активні бойові дії
або перебувають під окупацією, за наявності документів нового зразка, що
посвідчують особу засобами ЄДДР, можуть отримувати в підрозділах ДМС за
місцем перебування послуги з:
- оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон,
- оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки,
- пересилання паспортного документа, що раніше був оформлений у
підрозділах ДМС, розташованих на підконтрольній Україні території.
Також ВПО можуть отримати послугу з вклеювання актуального фото до
паспорта громадянина України у вигляді книжечки по досягненні 25- та 45-
річного віку.
За відсутності документів, що посвідчують особу та підтверджують
громадянство, здійснюється процедура встановлення особи.
Більше інформації у «Довіднику безбар’єрності: https://lnk.ua/Yx4LBLqVn та за
номером «Гарячої лінії» УДМС у Чернівецькій області 0372-55-04-61.