Обґрунтування "Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (для кабінетів географії, біології та математики)""
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1266 від 16.12.2020 року.
Предмет договору:
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (для кабінетів географії, біології та математики); 80520000-5 – Навчальні засоби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області, код ЄДРПОУ 41083319, село Недобоївці, вулиця Головна,28А.
Контактна особа: Контактна особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками під час проведення конкурентної процедури відкритих торгів – фахівець з публічних закупівель Гуменюк Олеся Миколаївна, тел. +38(099)7972306, e-mail. gumenyuk2016@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-06-007281-a ● 61ee4ba68c5f4f188fe1e5d2368a5db5
Очікувана вартість закупівлі : 116 000,00 грн. з ПДВ.
Кількість та обсяг: 3 комплекти (за кабінетами).
КЕКВ: 3110.
Термін поставки:
по 25.12.2023 року.
Місце поставки: об’єкти балансової належності Замовника.
Джерело фінансування: кошти субвенції.
Закупівля здійснюється відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням КМУ від 14.12.2016 №988, постановою КМУ від 19.09.2023 №1023 затверджений Порядок та умови надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2023 році. Закупівля засобів навчання здійснюється відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН України від 29.04.2020 №574.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
№ |
Найменування |
Одиниця виміру |
Кіль-кість |
Вимоги до предмету закупівлі |
Засоби навчання та обладнання для кабінету географії (комплект) |
||||
1 |
Набір (комплект) глобусів із 4-х глобусів: глобус-модель «Будова Землі», глобус-модель «Будова Сонця», глобус-модель «Зоряне небо», глобус-модель «Паралелі та меридіани Землі» |
шт. |
1 |
Глобус-модель "Будова Землі" - використовується в кабінетах фізики, географії та природознавства загальноосвітнього навчального закладу. Модель демонструє зовнішню та внутрішню структуру будови Землі. Виготовлена у формі глобуса з видаленим сегментом земної поверхні, що демонструє внутрішню структуру будови Землі. Діаметр моделі 320 мм. Глобус-модель "Будова Сонця" - використовується в кабінеті фізики та географії загальноосвітнього навчального закладу. Модель демонструє зовнішню та внутрішню структуру будови Сонця, прояви сонячної активності. Модель кольором показує відносно високі температури ядра Сонця, внутрішні процеси в структурі. Виготовлена з пластика у формі глобуса. Глобус-модель «Зоряне небо» - модель демонструє зовнішню і внутрішню структуру будови Землі. Виготовлена в формі прозорого глобуса із зазначенням зірок і основних сузір'їв і глобусом Землі в центрі моделі. Матеріал – пластик. Діаметр моделі 320 мм. Глобус-модель «Паралелі та меридіани» використовується в закладах освіти. Глобус-модель має бути виготовлений з пластику з металевими елементами у вигляді настільної моделі на підставці. Модель має бути градуйована по меридіані та по екватору. Діаметр моделі: 320 мм Глобуси мають відповідати Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від №574/29.04.2020 "Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та наказу №143/07.02.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" |
2 |
Набір (комплект) моделей атомів для складання молекул (демонстраційний) |
шт. |
1 |
|
3 |
Модель діюча Сонячна система |
шт. |
1 |
Особливості:
|
4 |
Комплект демонстраційних приладів для дослідження метеорологічних умов |
шт. |
1 |
Склад комплекту: Термометр демонстраційний (Особливості:
Гігрометр психрометричний (Особливості:
Барометр-анероїд (Особливості:
Анемометр - призначений для вимірювання швидкості повітря та його температури. |
5 |
Термометр демонстраційний |
шт. |
8 |
Особливості:
|
6 |
Картографічний компас |
шт. |
2 |
|
7 |
Компас шкільний |
шт. |
6 |
|
8 |
Фізична карта півкуль |
шт. |
1 |
|
9 |
Топографічна карта |
шт. |
1 |
|
10 |
Глобус-модель «Паралелі та меридіани Землі» |
шт. |
1 |
Глобус-модель «Паралелі та меридіани» використовується в закладах освіти. Глобус-модель має бути виготовлений з пластику з металевими елементами у вигляді настільної моделі на підставці. Модель має бути градуйована по меридіані та по екватору. Діаметр моделі: 320 мм |
11 |
|
шт. |
1 |
Карти закріплені на планках. Маштаб: не менше 1:1 000 000. Розмір – не менше 840*600 мм |
12 |
Комплект карт світу: Транспортна система – 1 шт. Паливна промисловість – 1 шт. Електроенергетика – 1 шт. Чорна металургія – 1 шт. Кольорова металургія – 1 шт. Машинобудівна промисловість – 1 шт. Хімічна промисловість – 1 шт. Зернове господарство – 1 шт. Технічні культури – 1 шт. Народи світу – 1 шт. |
шт. |
1 |
Розмір – не менше 840*600 мм |
13 |
Глобус «Фізичний» |
шт. |
16 |
|
14 |
Комплект навчальних топографічних карт |
шт. |
1 |
|
Засоби навчання та обладнання для кабінету біології (комплект) |
||||
1 |
Мікроскоп шкільний |
шт. |
2 |
Мікроскоп для обладнання кабінету біології в сучасній загальноосвітній школі. Може використовуватися вчителем для демонстраційних занять, а також учнями в ході виконання практичних та лабораторних робіт для розглядання та дослідження статичних і динамічних об’єктів, прозорих та непрозорих. Мікроскоп використовується для збільшення прозорих та непрозорих об'єктів. Особливості:
|
2 |
Набір (комплект) мікропрепаратів «Зоологія» |
шт. |
2 |
Розширений набір мікропрепаратів, що повністю відповідає актуальній шкільній програмі з біології, а саме — розділу «Зоологія». У комплекті — якісна дерев’яна коробка для зберігання та безпечного транспортування зразків. Склад наборуУ комплекті — 20 зразків мікропрепаратів на стандартних предметних скельцях, із використанням покривних скелець. Кожен мікропрепарат має етикетку з порядковим номером і назвою. Повний склад набору представлено у вкладці «Характеристики». Комплектність.
|
3 |
Набір (комплект) мікропрепаратів «Анатомія» |
шт. |
3 |
До комплекту мікропрепаратів за темою «Анатомія» входять: 20 підготовлених мікропрепаратів; Дерев’яна коробка з 25 пазлами для належного зберігання зразків. Комплектність:
|
4 |
Набір (комплект) мікропрепаратів «Ботаніка» |
шт. |
2 |
Набір мікропрепаратів «Ботаніка» повністю відповідає затвердженій шкільній програмі з біології та вимогам МОН України щодо оснащення кабінетів природничо-математичного циклу. Склад наборуДо комплекту мікропрепаратів «Ботаніка» входить 20 зразків, за допомогою яких учні зможуть дослідити:
Склад набору:
|
5 |
Модель «Вухо людини» |
шт. |
1 |
Модель об’ємна, велика, має бути розбірною, повинна демонструвати зовнішнє, середнє та внутрішнє вухо з окремими слуховими кісточками, лабіринт зі стремінцем, слуховим та вестибулярним нервами. Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори, що дає можливість досконально розглянути внутрішню будову органів вуха людини. Модель створена для демонстрації на уроках біології. Складається з 22 деталей. |
6 |
Комплект моделі із 5-ти шт. «Мозок тварин» |
шт. |
1 |
Модель для демонстрації на уроках біологіїНабір моделей мозку тварин, розфарбованих у різні кольори, призначений для вивчення особливостей будови мозку різних хребетних тварин. Склад і особливості наборуУ наборі 5 моделей головного мозку хребетних тварин, які представляють зовнішню будову головного мозку хребетних. Відділи мозку позначені коліром і пронумеровані: |
7 |
Наочна модель «Вірус СНІДу» |
шт. |
1 |
Модель демонструє зовнішню та внутрішню будову вірусу: ліпідну оболонку з протеїновими структурами та ядро з генетичним матеріалом. Зовнішня оболонка вірусу має характерну структуру, що дає можливість демонструвати особливості її будови. Ядро містить умовний генетичний матеріал. Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві кольори та встановлена на підставку. |
8 |
Наочна модель «Нирка людини» |
шт. |
1 |
|
9 |
Гербарій «Основні групи рослин» |
шт. |
1 |
Гербарій повинен містити натуральні зразки рослин основних груп: водоростей, лишайників, мохоподібних, хвощеподібних, папоротеподібних, плауноподібних, голонасінних, покритонасінних та грибів. Гербарні зразки висушені, прикріплені до гербарних листів формату, не менше А4. Кожен гербарний лист повинен супроводжуватись інформацією про родинну та видову назви. Кількість, не менше 30 гербарних зразків.
|
10 |
Гербарій «Рослини природних зон України» |
шт. |
1 |
|
11 |
Модель-аплікація «Типові біоценози» |
шт. |
1 |
Модель-аплікація містить 32 картки, що демонструють тварин і рослин: Технічні характеристикиВсі картки ламіновані та оснащені магнітним кріпленням, що дозволяє демонструвати посібник на металевій класній дошці без застосування додаткового кріплення. Відповідає Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від №574/29.04.2020 "Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та наказу №143/07.02.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" |
12 |
Модель-аплікація «Будова клітини» |
шт. |
1 |
|
13 |
Модель-аплікація «Еволюція органів хребетних тварин» |
шт. |
1 |
|
14 |
Модель-аплікація «Схема мейозу» |
шт. |
1 |
Містить кольорові зображення статевих клітин з магнітним кріпленням, з яких на дошці монтується схема мейозу. Всі картки ламіновані та оснащені магнітним кріпленням, що дозволяє демонструвати посібник на металевій класній дошці без застосування додаткового кріплення. |
15 |
Модель-аплікація «Схема мітозу» |
шт. |
1 |
Модель-аплікація містить кольорові зображення соматичних клітин з магнітним кріпленням, з яких на дошці монтується схема мітозу. Всі картки ламіновані та оснащені магнітним кріпленням, що дозволяє демонструвати посібник на металевій класній дошці без застосування додаткового кріплення. |
16 |
Скельця предметні (комплект із 50 шт.) |
шт. |
2 |
|
17 |
Скельця покривні (комплект зі 100 шт.) |
шт. |
2 |
|
18 |
Набір (комплект) препарувальних інструментів |
шт. |
1 |
Два анатомічних пінцета: один з заокругленими вигнутими кінчиками, інший — з тонкими прямими, що змикаються під гострим кутом. Обидва мають на утримуючих поверхнях акуратну шліфовану насічку, яка знижує ризик пошкодження матеріалів при стисканні. Перший зручний при виймання предметів з глибоких ємностей, інший — при перенесенні тонких зразків. Пара гострих шарнірних ножиць: одні прямі, інші — злегка зігнуті по площині. Вигнутими легше виробляти радіальні надрізи, прямими простіше різати щільні матеріали. Двокомпонентний скальпель, що складається зі зручної ручки-утримувача і найгострішого змінного леза. Дві препарувальні голки: одна пряма, інша — зігнута під кутом 30°. Призначені для переносу зроблених скальпелем зрізів на предметне скло (вигнута) і розправлення на ньому тонких тканин (пряма). Матеріал: нержавіюча сталь. Комплект: 7 інструментів у плоскому пластиковому кейсі. |
19 |
Набір (комплект) йоршів для посуду і пробірок |
шт. |
1 |
Набір призначений для проведення лабораторних, контрольних робіт, усних опитувань.Використовується в кабінеті біології та фізики ЗНЗ для миття демонстраційного і лабораторного посуду.. |
20 |
Колекція (комплект) «Типи ґрунтів» |
шт. |
1 |
Колекція містить зразки всіх основних типів ґрунтів. Розміщені на підкладці в коробці для зберігання. Зразки пронумеровані і мають назву і опис відповідає номеру на ламінованих вкладках. Розмір коробки (ламінований картон) 36 * 29*4 см |
21 |
Спиртівка |
шт. |
1 |
Дане обладнання призначене для комплектування шкільних лабораторій у кабінетах біології, фізики, хімії. Особливості та склад наборуЛабораторне обладнання – спиртівка - використовується на уроках для проведення різного роду досліджень, пов’язаних із нагріванням речовин. Об’єм ємності даної спиртівки – 100 мл. Складається набір з таких елементів:
|
22 |
Сухе паливо |
шт. |
1 |
Експерименти. |
23 |
Скальпель |
шт. |
1 |
|
24 |
Чашка Петрі |
шт. |
1 |
Чашка Петрі – лабораторне обладнання, призначене для використання при виконанні шкільних демонстраційних дослідів та навчальних експериментів під час вивчення шкільного курсу біології в НУШ.
|
25 |
Фільтрувальний папір |
шт. |
1 |
|
26 |
Гігрометр психометричний |
шт. |
1 |
Даний прилад призначений для комплектування лабораторій загальноосвітніх навчальних закладів. Він використовується для демонстрації та проведення відповідних вимірювань та досліджень на уроках біології. Відповідає концепції НУШ. Особливості та характеристики приладу
|
27 |
Паличка скляна (упак. із 50 шт.) |
шт. |
1 |
Використовується в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу для монтажу найпростіших приладів під час проведення лабораторних робіт |
28 |
Штатив лабораторний ШЛБ (в комплекті) |
шт. |
1 |
Штатив призначений для демонстрації та використання на уроках біології в загальноосвітніх навчальних закладах. Особливості даного штативуДаний набір лабораторного обладнання призначений для використання в кабінеті біології: в ході проведення демонстраційних, лабораторних, практичних, контрольних робіт та усних опитувань учнів. Цей штатив – допоміжне лабораторне устаткування, що знадобиться для збірки різноманітних установок в ході проведення робіт. До комплекту входять:
|
29 |
Термометр лабораторний |
шт. |
1 |
Використовують термометр електронний в кабінетах фізики та хімії загальноосвітнього навчального закладу для проведення фізичних дослідів з вимірюванням температури. |
30 |
Індикаторний папір |
шт. |
1 |
Використовується індикаторний папір в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Папір використовується для вимірювання Ph. Виготовлений у вигляді паперових стрічок 5х75 мм в кількості 100 штук, що вміщені в пластмасовий тубус 30х100 мм. Ph 0-12. |
31 |
Ваги електронні 0,01 г – 200 г |
шт. |
1 |
Електронні ваги високої точності. |
32 |
Розбірна модель Внутрішня будова тіла людини |
шт. |
1 |
Дерев'яна розбірна модель на магнітах. Елементи моделі збираються разом завдяки спеціальним магнітним кріпленням. Застосовуйте модель для пояснення наступних тем:
|
33 |
Мікроскоп шкільний |
шт. |
3 |
Особливості:
|
34 |
Лупа ручна шкільна |
шт. |
10 |
|
Засоби навчання та обладнання для кабінету математики (комплект) |
||||
1 |
Геометричні тіла з розгорткою (комплект) |
шт. |
1 |
Особливості:
|
2 |
Набір (комплект) «Частини цілого на колі. Прості дроби» (пластиковий) |
шт. |
1 |
Комплект складається з кіл, кожне з яких поділене на різні розмірні частини. Так, у комплекті є:
Кожний сектор – частина кола – має магнітну основу, що дозволяє в ході демонстрації кріпити навчальні матеріали на металеву магнітну дошку. |
3 |
Набір (комплект) «Одиниці об’єму. Математичний куб» |
шт. |
1 |
Модель виконана у вигляді дерев'яного куба зі стороною, яка дорівнює 10 см. На грані куба нанесена сітка розміром 1 x 1 см, також 5 фрагментів 10 x 10 x 1 см, один з яких є десятою частиною куба; 10 фрагментів розміром 1 x 1 x 10 см, один із яких становить десяту частину фрагмента куба 10 x 10 x 1 см; 10 фрагментів - одиниць обсягу 1 кубічний сантиметр. Набір укомплектований методичним посібником. Усі фрагменти куба виготовлені з екологічно чистої деревини та покриті акриловими фарбами. Комплектація:
|
4 |
Розгорнуті геометричні фігури, 3-D моделі (комплект) |
шт. |
1 |
|
5 |
Набір (комплект) моделей для лабораторних робіт з стереометрії |
шт. |
12 |
В даному наборі зібрані листи, формату А-4 з розгорненнями різних просторових фігур. Загалом в одному комплекті їх 11 штук. Кожна фігура представлена на листку в двох варіантах: в "розрізі" на дві частини січною площиною і "повному" вигляді. На поверхні кожної фігури зображено елементи, які необхідно обчислити. В комплекті до кожної фігури є набори завдань. |
6 |
Набір (комплект) стереометричний |
шт. |
1 |
|