Недобоївська територіальна громада
Дністровського району, Чернівецької області
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обґрунтування "Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (для кабінетів географії, біології та математики)""

Дата: 06.12.2023 14:33
Кількість переглядів: 43

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1266 від 16.12.2020 року.

 

Предмет договору:

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (для кабінетів географії, біології та математики); 80520000-5 – Навчальні засоби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

 

Замовник:

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області, код ЄДРПОУ 41083319, село Недобоївці, вулиця Головна,28А.

 

Контактна особа: Контактна особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками під час проведення конкурентної процедури відкритих торгів – фахівець з публічних закупівель Гуменюк Олеся Миколаївна, тел. +38(099)7972306, e-mail. gumenyuk2016@ukr.net

 

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-06-007281- 61ee4ba68c5f4f188fe1e5d2368a5db5

Очікувана вартість закупівлі :  116 000,00 грн. з ПДВ.

Кількість та обсяг3 комплекти (за кабінетами).

КЕКВ: 3110.

Термін поставки:

по 25.12.2023 року.

Місце поставки:  об’єкти балансової належності Замовника.

Джерело фінансування: кошти субвенції.

Закупівля здійснюється відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням КМУ від 14.12.2016 №988, постановою КМУ від 19.09.2023 №1023 затверджений Порядок та умови надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2023 році. Закупівля засобів навчання здійснюється відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН України від 29.04.2020 №574.

 

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

 

Найменування

Одиниця виміру

Кіль-кість

Вимоги до предмету закупівлі

Засоби навчання та обладнання для кабінету географії (комплект)

1

Набір (комплект) глобусів із 4-х глобусів: глобус-модель «Будова Землі», глобус-модель «Будова Сонця», глобус-модель «Зоряне небо», глобус-модель «Паралелі та меридіани Землі»

шт.

1

Глобус-модель "Будова Землі" - використовується в кабінетах фізики, географії та природознавства загальноосвітнього навчального закладу. Модель демонструє зовнішню та внутрішню структуру будови Землі. Виготовлена у формі глобуса з видаленим сегментом земної поверхні, що демонструє внутрішню структуру будови Землі. Діаметр моделі 320 мм.

Глобус-модель "Будова Сонця" - використовується в кабінеті фізики та географії загальноосвітнього навчального закладу. Модель демонструє зовнішню та внутрішню структуру будови Сонця, прояви сонячної активності. Модель кольором показує відносно високі температури ядра Сонця, внутрішні процеси в структурі. Виготовлена з пластика у формі глобуса. 
Діаметр моделі 320 мм.

Глобус-модель «Зоряне небо» -

модель демонструє зовнішню і внутрішню структуру будови Землі. Виготовлена в формі прозорого глобуса із зазначенням зірок і основних сузір'їв і глобусом Землі в центрі моделі. Матеріал – пластик. Діаметр моделі 320 мм.

Глобус-модель «Паралелі та меридіани» використовується в закладах освіти. Глобус-модель має бути виготовлений з пластику з металевими елементами у вигляді настільної моделі на підставці. Модель має бути градуйована по меридіані та по екватору.

Діаметр моделі: 320 мм

Глобуси мають відповідати Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від №574/29.04.2020  "Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та наказу №143/07.02.2020  "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи"

2

Набір (комплект) моделей атомів для складання молекул (демонстраційний)

шт.

1

  • Набір призначений для складання моделей органічних молекул і неорганічних речовин для наочного зображення їх структури, а також прогнозування властивостей сполук. Склад набору:
    • кольорові пластикові кульки — моделі атомів з отворами для кріплення стрижнів: не менше 120 шт;
    • пластикові стрижні для моделювання різних видів зв'язків: не менше 120 шт.
  • Моделі атомів мають кольорове кодування.

3

Модель діюча Сонячна система

шт.

1

Особливості:

  • модель демонструє обертання планет навколо Сонця.
  • на стійці рухомо закріплені металеві стрижні з пластмасовими кульками різних кольорів і розмірів, що позначають вісім планет Сонячної системи.
  • Сонце підсвічується
  • загальний діаметр моделі в розгорнутому вигляді не менше 60 см

4

Комплект демонстраційних приладів для дослідження метеорологічних умов

шт.

1

Склад комплекту:

Термометр демонстраційний (Особливості:

  • Діапазон вимірювання температури, °С: -40...+50;  
  • Ціна поділки шкали, °С: 1;  
  • Габаритні розміри, мм: 320х50;   
  • Використовується для вимірювання температури повітря).

Гігрометр психрометричний (Особливості:

  • Діапазон вимірювання температури сухого термометра, °С   +15...+40
  • Діапазон вимірювання відносної вологості в залежності від температури:
  • вологість від 40 до 90%,  температура +23...+26 °С 
  • вологість від 20 до 90%,  температура +26...+40 °. Ціна поділки шкал термометра - 0,2 °С
  • Розміри (Д×Ш×В) - 290х120х50 мм).

Барометр-анероїд (Особливості:

  • Виконує функцію прогнозу погоди та тенденції зміни тиску
  • Діаметр шкали мм: 100
  • Матеріал: пластик
  • Орієнтація: вертикальний
  • Орієнтовні розміри: 102 х 35 x 113 мм).

Анемометр - призначений для вимірювання швидкості повітря та його температури.

5

Термометр демонстраційний

шт.

8

Особливості:

  • Діапазон вимірювання температури, °С: -40...+50;  
  • Ціна поділки шкали, °С: 1;  
  • Габаритні розміри, мм: 320х50;   
  • Використовується для вимірювання температури повітря 

6

Картографічний компас

шт.

2

  • Компас для навчання дітей про карти та сторони світу. Обладнаний лінійками, трафаретами, лупою та мотузком.
    Розмір: 130 мм.
    Вага: 75 грам.

7

Компас шкільний

шт.

6

  • Компас шкільний має шкалу з позначенням сторін світу та шкалу градусів.
    Габаритні розміри:
    діаметр компаса: не менше 4 см.

8

Фізична карта півкуль

шт.

1

  • Розмір карти: 158х108 см.
    Масштаб 1:24 000 000.
    Карта закріплена на планках.

9

Топографічна карта

шт.

1

  • Карта закріплена на планках. 
    Масштаб 1:25 000.
    Розмір карти: 1430х940 мм.

10

Глобус-модель «Паралелі та меридіани Землі»

шт.

1

Глобус-модель «Паралелі та меридіани» використовується в закладах освіти. Глобус-модель має бути виготовлений з пластику з металевими елементами у вигляді настільної моделі на підставці. Модель має бути градуйована по меридіані та по екватору.

Діаметр моделі: 320 мм

11

  • Комплект географічних карт:  Сільськогосподарська харчова промисловість – 1 шт. Хімічна промисловість – 1 шт. Деревообробна, целюлозно-паперова – 1 шт. Машинобудівна промисловість – 1 шт. Металургія – 1 шт. Електроенергетика – 1 шт. Видобувна промисловість – 1 шт. Транспортна промисловість – 1 шт. Населення – 1 шт. Національний склад – 1 шт.

шт.

1

Карти закріплені на планках.

Маштаб: не менше 1:1 000 000.

Розмір – не менше 840*600 мм

12

Комплект карт світу: Транспортна система – 1 шт. Паливна промисловість – 1 шт. Електроенергетика – 1 шт. Чорна металургія – 1 шт. Кольорова металургія – 1 шт. Машинобудівна промисловість – 1 шт. Хімічна промисловість – 1 шт. Зернове господарство – 1 шт. Технічні культури – 1 шт. Народи світу – 1 шт.

шт.

1

  • Маштаб: не менше 1:22 000 000.
  • Карти закріплені на планках

Розмір – не менше 840*600 мм

13

Глобус «Фізичний»

шт.

16

  • На підставці, мова –українська . Діаметр не менше 260 мм. Матеріал – якісний пластик.

14

Комплект навчальних топографічних карт

шт.

1

  • Карти в обкладинці.
    Масштаб: не менше 1:50 000

Засоби навчання та обладнання для кабінету біології (комплект)

1

Мікроскоп шкільний

шт.

2

Мікроскоп для обладнання кабінету біології в сучасній загальноосвітній школі.

Може використовуватися вчителем для демонстраційних занять, а також учнями в ході виконання практичних та лабораторних робіт для розглядання та дослідження статичних і динамічних об’єктів, прозорих та непрозорих.

Мікроскоп використовується для збільшення прозорих та непрозорих об'єктів. Особливості:

  • Збільшення: 64x, 160x, 640x
  • Об'єктиви: 4x, 10x, 40x (s)
  • Окуляр: WF16x
  • Оптична довжина тубуса: 160 мм
  • Тип мікроскопії: світлого поля
  • Фокусування: грубе і точне, з двостороннім коаксіальним управлінням
  • Тип фокусування: переміщенням предметного столика
  • Предметний столик: 90 x 90 мм
  • Підсвітка: зверху і знизу
  • Тип освітлення: LED лампи з димером для плавного регулювання потужності
  • Тип живлення: від мережі 220В.

2

Набір (комплект) мікропрепаратів «Зоологія»

шт.

2

Розширений набір мікропрепаратів, що повністю відповідає актуальній шкільній програмі з біології, а саме — розділу «Зоологія». У комплекті — якісна дерев’яна коробка для зберігання та безпечного транспортування зразків.

Склад набору

У комплекті — 20 зразків мікропрепаратів на стандартних предметних скельцях, із використанням покривних скелець. Кожен мікропрепарат має етикетку з порядковим номером і назвою. Повний склад набору представлено у вкладці «Характеристики».

 Комплектність.

  1. Гідра (загальна структура), поздовжній зріз
  2. Гідра (загальна структура), поперечний зріз
  3. Ротовий апарат гідри
  4. Планарія: кишківник
  5. Аскарида (жіноча особина)
  6. Аскарида: зріз жіночих статевих органів
  7. Яйце аскариди
  8. Шистосома японська: копуляція пари
  9. Кінцівка мухи
  10. Кінцівка бджоли
  11. Бджола: жало і мішечок з отрутою
  12. Крило бджоли
  13. Крило комара
  14. Крило метелика
  15. Колембола (подура, ногохвістка)
  16. Кров жаби, мазок
  17. Яйцеклітини жаби
  18. Бластула жаби
  19. Кров домашньої птиці, мазок
  20. Перо птиці

3

Набір (комплект) мікропрепаратів «Анатомія»

шт.

3

До комплекту мікропрепаратів за темою «Анатомія» входять:

20 підготовлених мікропрепаратів;

Дерев’яна коробка з 25 пазлами для належного зберігання зразків.

Комплектність:

  1. Гладка м'язова тканина
  2. Скелетна м'язова тканина
  3. Поперечно-посмугована м'язова тканина
  4. Серцевий м'яз, поздовжній зріз
  5. Кісткова тканина
  6. Жирова тканина
  7. Гіаліновий хрящ
  8. Нервова тканина
  9. Циліндричний епітелій
  10. Багатошаровий епітелій
  11. Плоский епітелій
  12. Нейроепітелій (смакові рецептори)
  13. Кров людини, мазок
  14. Артерія, поперечний зріз
  15. Вена, поперечний зріз
  16. Шкіра людини
  17. Жіночі хромосоми
  18. Чоловічі хромосоми
  19. Сперматозоїди людини
  20. Яйцеклітина людини

4

Набір (комплект) мікропрепаратів «Ботаніка»

шт.

2

Набір мікропрепаратів «Ботаніка» повністю відповідає затвердженій шкільній програмі з біології та вимогам МОН України щодо оснащення кабінетів природничо-математичного циклу.

Склад набору

До комплекту мікропрепаратів «Ботаніка» входить 20 зразків, за допомогою яких учні зможуть дослідити:

  • зелені водорості;
  • цибулю;
  • кукурудзу;
  • папороть;
  • пшеницю та інші рослини.

 Склад набору:

  1. Зелені водорості: вольвокс
  2. Зелені водорості: хлорела
  3. Зелені водорості: евглена зелена
  4. Зелені водорості: спірогіра
  5. Зелені водорості: улотрикс
  6. Спорогон зозулиного льону
  7. Антеридій харової водорості
  8. Архегоній харової водорості
  9. Сорус папороті
  10. Поперечний зріз пиляка
  11. Поперечний зріз зав'язі
  12. Пилок сосни
  13. Мітоз в клітинах корінця цибулі
  14. Будова рослин: зріз стебла кукурудзи
  15. Будова рослин: зріз кореня кукурудзи
  16. Будова рослин: зріз листка кукурудзи
  17. Провідна тканина стебла гарбуза
  18. Покривна тканина цибулини
  19. Механічна тканина листа жасмину голоквіткового
  20. Фотосинтезуюча тканина листків пшениці

5

Модель «Вухо людини»

шт.

1

Модель об’ємна, велика, має бути розбірною, повинна демонструвати зовнішнє, середнє та внутрішнє вухо з окремими слуховими кісточками, лабіринт зі стремінцем, слуховим та вестибулярним нервами.

Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори, що дає можливість досконально розглянути внутрішню будову органів вуха людини.

Модель створена для демонстрації на уроках біології. Складається з 22 деталей.

6

Комплект моделі із 5-ти шт. «Мозок тварин»

шт.

1

Модель для демонстрації на уроках біології

Набір моделей мозку тварин, розфарбованих у різні кольори, призначений для вивчення особливостей будови мозку різних хребетних тварин. 

Склад і особливості набору

У наборі 5 моделей головного мозку хребетних тварин, які представляють зовнішню будову головного мозку хребетних. Відділи мозку позначені коліром і пронумеровані:
1 – жовтий – передній,
2 – зелений – середній,
3 – рожевий – мозочок,
4 – червоний – довгастий,
5 – синій – проміжний,
6 – епіфіз,
7 – білий – черепно-мозкові нерви.
Фіолетовим кольором позначені нюхові частки.
У комплект входять моделі:
• стержень – 5 шт.,
• підставка – 5 шт.,
• мозку риб – 1 шт.,
• мозку земноводних – 1 шт.,
• мозку плазунів – 1 шт.,
• мозку птахів – 1 шт.,
• мозку ссавців – 1 шт.,
• методичні рекомендації з експлуатації – 1 шт.

7

Наочна модель «Вірус СНІДу»

шт.

1

Модель демонструє зовнішню та внутрішню будову вірусу: ліпідну оболонку з протеїновими структурами та ядро з генетичним матеріалом.

Зовнішня оболонка вірусу має характерну структуру, що дає можливість демонструвати особливості її будови. Ядро містить умовний генетичний матеріал.

Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві кольори та встановлена на підставку.

8

Наочна модель «Нирка людини»

шт.

1

  • Модель демонструє анатомію нирки людини: мозкову речовину нирки і ниркові балії, наднирник, ниркові і надниркові судини, верхній відрізок сечоводу.  Виготовлена з пластика, забарвлена в яскраві природні кольори та встановлена на підставку. Модель призначена для демонстрації на уроках біології. Складається з 13 деталей.

9

Гербарій «Основні групи рослин»

шт.

1

Гербарій повинен містити натуральні зразки рослин основних груп: водоростей, лишайників, мохоподібних, хвощеподібних, папоротеподібних, плауноподібних, голонасінних, покритонасінних та грибів. Гербарні зразки висушені, прикріплені до гербарних листів формату, не менше А4. Кожен гербарний лист повинен супроводжуватись інформацією про родинну та видову назви. Кількість, не менше 30 гербарних зразків.

  • До гербарію мають входити такі основні групи рослин: водорості, лишайники,  мохоподібні,  плауноподібні,  хвощеподібні.  Папоротеподібні,  голонасінні,  покритонасінні, гриби, інформаційний матеріал «Царство рослин» - 1 од.; - паспорт на виріб – 1 од.

10

Гербарій «Рослини природних зон України»

шт.

1

  • Має бути призначений для використання демонстраційного обладнання під час проведення демонстраційних та лабораторних занять та організації самостійної роботи учнів. Гербарні зразки висушені, прикріплені до гербарних листів формату, не менше А4. Кожен гербарний лист повинен супроводжуватись інформацією про родинну та видову назви. Гербарій повинен містити натуральні зразки найбільш яскравих представників рослинного світу всіх природних зон України. Кількість, не менше 30 гербарних зразків, , паспорт на виріб.

11

Модель-аплікація «Типові біоценози»

шт.

1

Модель-аплікація містить 32 картки, що демонструють тварин і рослин:
- рослини водойм
- рослини боліт
- рослини луків
- рослини змішаних лісів
- безхребетні тварини
- земноводні тварини
- птахи
- ссавці

Технічні характеристики

Всі картки ламіновані та оснащені магнітним кріпленням, що дозволяє демонструвати посібник на металевій класній дошці без застосування додаткового кріплення.

Відповідає Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах згідно наказу Міністерства освіти і науки України від №574/29.04.2020  "Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та наказу №143/07.02.2020  "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи"

12

Модель-аплікація «Будова клітини»

шт.

1

  • Має містити не менше 19 карток з зображенням різноманітних структур та органоїдів клітини. Всі картки мають бути ламіновані та оснащені магнітним кріпленням.

13

Модель-аплікація «Еволюція органів хребетних тварин»

шт.

1

  • Модель-аплікація містить 10 двосторонніх карток, що демонструють будову різноманітних систем органів хребетних тварин. Лицьові та зворотні сторони карток суміщені таким чином, що дають можливість демонструвати як еволюцію кожної системи органів, так і всіх систем органів даної тварини.

14

Модель-аплікація «Схема мейозу»

шт.

1

Містить кольорові зображення статевих клітин з магнітним кріпленням, з яких на дошці монтується схема мейозу.

Всі картки ламіновані та оснащені магнітним кріпленням, що дозволяє демонструвати посібник на металевій класній дошці без застосування додаткового кріплення.

15

Модель-аплікація «Схема мітозу»

шт.

1

Модель-аплікація містить кольорові зображення соматичних клітин з магнітним кріпленням, з яких на дошці монтується схема мітозу.

Всі картки ламіновані та оснащені магнітним кріпленням, що дозволяє демонструвати посібник на металевій класній дошці без застосування додаткового кріплення.

16

Скельця предметні (комплект із 50 шт.)

шт.

2

  • Скельця предметні є прямокутної форми і мають розміри не менше 24х74х1мм. 

17

Скельця покривні (комплект  зі 100 шт.)

шт.

2

  • Скельця покривні є квадратної форми і мають розміри 18х18мм або 24х24мм. 

18

Набір (комплект) препарувальних інструментів

шт.

1

Два анатомічних пінцета: один з заокругленими вигнутими кінчиками, інший — з тонкими прямими, що змикаються під гострим кутом. Обидва мають на утримуючих поверхнях акуратну шліфовану насічку, яка знижує ризик пошкодження матеріалів при стисканні. Перший зручний при виймання предметів з глибоких ємностей, інший — при перенесенні тонких зразків.

Пара гострих шарнірних ножиць: одні прямі, інші — злегка зігнуті по площині. Вигнутими легше виробляти радіальні надрізи, прямими простіше різати щільні матеріали.

Двокомпонентний скальпель, що складається зі зручної ручки-утримувача і найгострішого змінного леза.

Дві препарувальні голки: одна пряма, інша — зігнута під кутом 30°. Призначені для переносу зроблених скальпелем зрізів на предметне скло (вигнута) і розправлення на ньому тонких тканин (пряма).

Матеріал: нержавіюча сталь.

Комплект: 7 інструментів у плоскому пластиковому кейсі.

19

Набір (комплект) йоршів для посуду і пробірок

шт.

1

Набір призначений для проведення лабораторних, контрольних робіт, усних опитувань.Використовується в кабінеті біології та фізики ЗНЗ для миття демонстраційного і лабораторного посуду..
Забезпечує усвідомлення учнями основ фізики як науки; допомагають засвоїти основні  фізичні поняття та закони та застосувати їх на практиці. Набір допоможе вдосконалити досвід впровадження експериментальної діяльності. 
Відповідає вимогам та Концепції Нової української школи та Наказу №574/29.04.2020 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і
STEM-лабораторій».

20

Колекція (комплект) «Типи ґрунтів»

шт.

1

Колекція містить зразки всіх основних типів ґрунтів.
Склад:
1.Глина
2.Дернево-підзолистий грунт
3.Сірний лісовий грунт
4.Чернозем
5.Каштановий грунт
6.Солонці
7.Грунт пустелі
8.Червоно-бурий грунт
9.Аловіольний грунт
10.Гірсько-лучний грунт
11.Гірсько-лісовий грунт
12.Грунт Тундри

Розміщені на підкладці в коробці для зберігання. Зразки пронумеровані і мають назву і опис відповідає номеру на ламінованих вкладках. Розмір коробки (ламінований картон) 36 * 29*4 см

21

Спиртівка

шт.

1

Дане обладнання призначене для комплектування шкільних лабораторій у кабінетах біології, фізики, хімії.

Особливості та склад набору

Лабораторне обладнання – спиртівка - використовується на уроках для проведення різного роду досліджень, пов’язаних із нагріванням речовин.

Об’єм ємності даної спиртівки – 100 мл.

Складається набір з таких елементів:

  • спиртівка;
  • тримач гніту;
  • гніт;
  • ковпачок для гасіння полум'я.

22

Сухе паливо

шт.

1

Експерименти.
Досліди з курсу хімії, фізики та біології, що пов'язані з нагріванням посуду та приладів.
Сухе паливо має бути виготовлено у формі таблеток.

23

Скальпель

шт.

1

  • Лабораторне обладнання, створене для демонстрації на уроках біології.
    Використовується в кабінеті біології та фізики ЗНЗ при проведенні демонстраційних дослідів і лабораторних робіт

24

Чашка Петрі

шт.

1

Чашка Петрі – лабораторне обладнання, призначене для використання при виконанні шкільних демонстраційних дослідів та навчальних експериментів під час вивчення шкільного курсу біології в НУШ.

  • Дане лабораторне обладнання може застосовуватися на уроках під час проведення лабораторних та практичних робіт.
  • Чашка Петрі складається з двох частин (кришок) – верхньої та нижньої.
  • Діаметр даної чашки (основи) – 100 мм, кришка має діаметр 110 мм. Висота – 20 та 17 мм відповідно.

25

Фільтрувальний папір

шт.

1

  • Використовується в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення лабораторних робіт.

26

Гігрометр психометричний

шт.

1

Даний прилад призначений для комплектування лабораторій загальноосвітніх навчальних закладів. Він використовується для демонстрації  та проведення відповідних вимірювань та досліджень на уроках біології. Відповідає концепції НУШ.

Особливості та характеристики приладу

  • Діапазон вимірювання температури сухого термометра, °С   +15...+40
  • Діапазон вимірювання відносної вологості в залежності від температури
  • Вологість від 40 до 90%,   Температура +23...+26 °С 
  • Вологість від 20 до 90%,   Температура +26...+40 °С                 
  • Ціна поділки шкал термометра - 0,2°С;
  • Розміри (Д×Ш×В) - 290х120х50;

27

Паличка скляна (упак. із 50 шт.)

шт.

1

Використовується в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу для монтажу найпростіших приладів під час проведення лабораторних робіт

28

Штатив лабораторний ШЛБ (в комплекті) 

шт.

1

Штатив призначений для демонстрації та використання на уроках біології в загальноосвітніх навчальних закладах.

Особливості даного штативу

Даний набір лабораторного обладнання призначений для використання в кабінеті біології: в ході проведення демонстраційних, лабораторних, практичних, контрольних робіт та усних опитувань учнів.

Цей штатив – допоміжне лабораторне устаткування, що знадобиться для збірки різноманітних установок в ході проведення робіт.

До комплекту входять:

  • підставка та стрижень – по 1 шт.;
  • муфта паралельна (1 шт.) та перпендикулярні (4 шт);
  • лапка - 2 шт.;
  • кільця малі (2 шт.) та велике (1 шт.);
  • гвинти - 10 шт.

29

Термометр лабораторний

шт.

1

Використовують термометр електронний в кабінетах фізики та хімії загальноосвітнього навчального закладу для проведення фізичних дослідів з вимірюванням температури.
Характеристики:
діапазон температур: -50 ºC до +300 ºC;
функції утримання поточного значення;
автовимкнення після 10 хв бездіяльності;
одиниці виміру: ºC, ºF;
дозвіл: 0,1 ºC / ºF;
довжина щупа: 110 мм;
похибка: ± 1 ºC / ºF;
час вимірювання: 2,0 сек;
батарейка: 1,5 V (AG13).

30

Індикаторний папір

шт.

1

Використовується індикаторний папір в кабінеті хімії загальноосвітнього навчального закладу під час проведення демонстраційних та лабораторних дослідів. Папір використовується для вимірювання Ph. Виготовлений у вигляді паперових стрічок 5х75 мм в кількості 100 штук, що вміщені в пластмасовий тубус 30х100 мм. Ph 0-12.

31

Ваги електронні 0,01 г – 200 г

шт.

1

Електронні ваги високої точності.
Технічні характеристики:                                      
межа вимірювань: 0,01 г - 200 г;
ціна поділки: 0,01 г;
одиниці виміру: грами, унції, карати;
автоматичне калібрування;
функція обліку ваги тари;
захист від перевантаження;
платформа - з нержавіючої сталі.
Комплектація:
електронні ваги;
елементи живлення;
інструкція.

32

Розбірна модель Внутрішня будова тіла людини

шт.

1

Дерев'яна розбірна модель на магнітах. Елементи моделі збираються разом завдяки спеціальним магнітним кріпленням. 

Застосовуйте модель для пояснення наступних тем:

  • кровоносна система людини,
  • внутрішні органи людини,
  • будова скелету людини.

33

Мікроскоп шкільний

шт.

3

Особливості:

  • Збільшення: 40x-800x
  • Об'єктиви: 4x, 10x, 40x
  • Окуляри: WF10x, WF20x
  • Оптична довжина тубуса: 160 мм
  • Тип мікроскопії: світлого поля
  • Фокусування: двостороннє, грубе
  • Предметний столик: 90 х 90 мм, з затискачами-кліпсами
  • Дискова діафрагма на 6 отворів
  • Підсвітка: верхня, нижня (дозволяє спостерігати прозорі та непрозорі об'єкти)
  • Тип освітлення: LED лампи з плавним регулюванням яскравості
  • Живлення: від 3 батарейок AA або від мережі 220 В

34

Лупа ручна шкільна

шт.

10

  • Діаметр не менше 7 см

Засоби навчання та обладнання для кабінету математики (комплект)

1

Геометричні тіла з розгорткою (комплект) 

шт.

1

Особливості:

  • Матеріал: прозорий пластик;
  • Висота кожного елемента: 8 см.

2

Набір (комплект) «Частини цілого на колі. Прості дроби» (пластиковий)

шт.

1

Комплект складається з кіл, кожне з яких поділене на різні розмірні частини. Так, у комплекті є:

  • 1/2 - 2 шт.
  • 1/3 - 3 шт.
  • 1/4 - 4 шт.
  • 1/5 - 5 шт.
  • 1/6 - 6 шт.

Кожний сектор – частина кола – має магнітну основу, що дозволяє в ході демонстрації кріпити навчальні матеріали на металеву магнітну дошку.

3

Набір (комплект) «Одиниці об’єму. Математичний куб»

шт.

1

Модель виконана у вигляді дерев'яного куба зі стороною, яка дорівнює 10 см. На грані куба нанесена сітка розміром 1 x 1 см, також 5 фрагментів 10 x 10 x 1 см, один з яких є десятою частиною куба; 10 фрагментів розміром 1 x 1 x 10 см, один із яких становить десяту частину фрагмента куба 10 x 10 x 1 см; 10 фрагментів - одиниць обсягу 1 кубічний сантиметр.

Набір укомплектований методичним посібником.

Усі фрагменти куба виготовлені з екологічно чистої деревини та покриті акриловими фарбами.

Комплектація:

  • 51 елемент.
  • Полотняний мішок.
  • Методичний посібник.

4

Розгорнуті геометричні фігури, 3-D моделі (комплект)

шт.

1

  • В набір входить циліндр, квадратна піраміда, куб, конус, шестикутник, призма, трикутна піраміда та трикутна призма. Кожна фігурка заввишки 8 см складається з прозорого пластикового корпуса та кольорової форми, що розкладається.

5

Набір (комплект) моделей для лабораторних робіт з стереометрії

шт.

12

В даному наборі зібрані листи, формату А-4 з розгорненнями різних просторових фігур. Загалом в одному комплекті їх 11 штук.

Кожна фігура представлена на листку в двох варіантах: в "розрізі" на дві частини січною площиною і "повному" вигляді.

На поверхні кожної фігури зображено елементи, які необхідно обчислити.

В комплекті до кожної фігури є набори завдань.

6

Набір (комплект) стереометричний

шт.

1

  • Набір використовується в кабінеті математики загальноосвітнього навчального закладу під час вивчення курсу стереометрії.  Склад - Пластини для складання пересічних площин - 2шт. і стрижень (імітація прямої) - 1шт. - Комплект деталей для зборки кулі з перетином: півкуля - 1шт., перетини - 2шт. - Комплект деталей для зборки півкулі з перетином : пластина Ø100 мм - 2шт., пластина Ø141 мм - 1шт., півкуля - 1шт., кульовий сегмент - 1шт. - Комплект деталей для зборки прямого кругового циліндра з перетином по діаметру: пластини 100 мм - 2 шт., циліндр - 1шт., перетин - 1шт. - Комплект деталей для зборки прямих кругових конусів, в тому числі усіченого : пластини 100 мм - 1шт., 70 мм - 1шт., бокова поверхня зрізаного конуса - 1шт., бічна поверхня малого конуса - 1шт. , перетин малого конуса - 1 шт. - Комплект деталей для зборки правильного тетраедра: пластини трикутні зі стороною 100 мм - 4шт. - Комплект деталей для зборки тетраедра з перетином: підстава - 1шт., грані - 3шт., перетин - 1шт. - Комплект деталей для зборки правильної чотирикутної піраміди з перерізами: підстава - 1шт., підстави усіченої піраміди - 2шт., грані усіченої піраміди - 4шт., грані малої піраміди - 4шт., перетин малої піраміди - 1шт. - Комплект деталей для зборки птикутною правильної піраміди з перетином: підстава усіченої піраміди - 1шт., перетини - 2шт., грані усіченої піраміди - 5шт., грані малої піраміди - 5шт. - Комплект деталей для зборки прямокутного паралелепіпеда: пластини 50х100мм - 2шт., 50х160мм - 2 шт., 100х160мм - 2шт. 2.11. Комплект деталей для зборки куба з діагональним перерізом (рис.11): пластини 100х100 мм - 6 шт., перетин - 1 шт. - Комплект деталей для зборки правильної призми: пластини 50х160 мм - 6шт., правильні шестигранники - 2шт. - Комплект деталей для зборки правильної розсіченою призми: правильні шестигранники - 2шт., перетини - 2шт., елементи граней призми - 12шт. - Комплект деталей для зборки правильного октаедра: пластини трикутні зі стороною 100 мм - 8шт. - Комплект деталей для зборки правильного ікосаедра: пластини трикутні зі стороною 100 мм - 20шт. - Комплект деталей для зборки правильного додекаедра: пластини птикутні зі стороною 50 мм - 1 шт. - Скотч прозорий 12 мм - 1 ролик - Керівництво з експлуатації - 1 шт. - Коробка пакувальна - 1 шт. Умови зберігання Зібрані геометричні тіла встановити на місці постійного зберігання (у шафі). Геометричні тіла зберігати в сухому опалювальному приміщенні. Відповідає: - наказу МОН України № 283 від 23.03.2018 року "Про затвердження методичних рекомендацій організації простору Нової Української школи"; - концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно наказу МОН України від 13.07.2017р. №1021; - примірному переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи затвердженого наказом МОН України від 13.02.2018р. №137; - типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженого наказом МОН України від 22.06.2016 р №704; - типовому переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2017р. №1440; - примірному переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти, затвердженого наказом МОН від 22.03.2018р. №271.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь