Хотинське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернівецькій області оприлюднило дані щодо своєї діяльності за 2021 рік
Хотинське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального
страхування України в Чернівецькій області оприлюднило дані щодо своєї діяльності за 2021 рік
Надання матеріального забезпечення застрахованим особам
За оперативними даними за січень-грудень 2021 року від страхувальників
Хотинського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального
страхування України в Чернівецькій області (далі – Хотинське відділення
управління) прийнято 1455 заяв-розрахунків для фінансування матеріального
забезпечення по 1938 застрахованих особах на загальну суму 13,2 млн грн, що на
1,2 млн грн, або на 10,34%, більше порівняно з аналогічним періодом минулого
року. У тому числі на:
- допомогу по тимчасовій непрацездатності – 7,6 млн грн, або 57,6%, суми
витрат на матеріальне забезпечення;
- допомогу по вагітності та пологах – 5,5 млн грн, що становить 41,7%;
- допомогу на поховання – 53,3 тис грн (0,7 відсотка).
Витрати на допомогу по тимчасовій непрацездатності за 2021 рік порівняно з
аналогічним періодом 2020 року збільшилась на 1,5 млн грн, або на 23,8 відсотка.
Кількість днів тимчасової непрацездатності, які надійшли до оплати, зросла на
15,3% і склала 25 771 день.
Середньоденний розмір допомоги по тимчасовій непрацездатності станом на
01.01.2022 становить 296,52 грн проти 276,12 грн за попередній аналогічний
період, тобто зріс на 20,40 грн, або 7,4 відсотка.
Сума витрат на виплату допомоги по вагітності та пологах за 2021 рік
порівняно з відповідним періодом 2020 року зменшилась на 196,5 тис грн, або на
3,5 відсотка. Кількість днів непрацездатності, які надійшли до оплати, зменшилась
на 20,2% і склала 21728 днів.
Витрати на виплату допомоги на поховання за звітний період становлять
53,3 тис. гривень. Допомогу отримали 13 застрахованих осіб. Нагадаємо, що розмір
разової допомоги на поховання застрахованих осіб становить 4100,00 гривні.
Витрати на виплату допомоги застрахованим особам, які знаходилися на
ізоляції від COVID-19, за звітний період становлять 32,3 тис. гривень. Допомогу
отримали 32 застраховані особи. Нагадаємо, що розмір допомоги виплачується у
розмірі 50 відсотків середньої заробітної плати (доходу) незалежно від страхового
стажу. При цьому, перші 5 днів оплачує роботодавець. Водночас, медичним
працівникам допомога по тимчасовій непрацездатності виплачується в розмірі 100
відсотків середньої заробітної плати (доходу) незалежно від страхового стажу.
Здійснення страхових виплат потерпілим та особам, які мають право на
страхові виплати в разі смерті потерпілого
Станом на 01.01.2022 щомісячну грошову виплату в разі часткової чи повної
втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку
потерпілого, отримують 129 потерпілих від нещасного випадку на виробництві та
12 осіб, які мають право на щомісячні страхові виплати в разі втрати годувальника.
За 2021 рік витрати на страхові виплати склали 5090,1 тис. гривень.
У структурі страхових виплат основна частина припадає на:
- щомісячні страхові виплати в разі часткової чи повної втрати
працездатності – 4180,7 тис. грн, що становить 82% витрат;
- страхові виплати особам, які мають на це право в разі втрати годувальника,
– 316,3 тис. грн, що становить 6%;
- страхові виплати одноразової допомоги потерпілому в разі стійкої втрати
професійної працездатності – 79,1 тис. грн, що складає 2%, та виплати одноразової
допомоги членам сім’ї потерпілого (в разі його смерті) – 272,4 тис. грн – 5%;
- допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок гострого професійного
захворювання через зараження коронавірусною інфекцією COVID-19 – 241,9 тис.
грн, або 5 відсотків.
Продовжують отримувати страхові виплати 3 внутрішньо переміщених
особи: з Донецької області 1 особа та 2 з Луганської області.
Надання медико-соціальних послуг
За 2021 рік Хотинським відділенням управління здійснено розрахунки на
медичні та соціальні послуги для 17 осіб з інвалідністю в сумі 551,8 тис. гривень.
Лікарськими засобами та виробами медичного призначення було забезпечено
2 особи на суму 50,6 тис. гривень. Виплати на спеціальний медичний догляд
отримала 1 особа з інвалідністю, на побутове обслуговування – 6 осіб, на постійний
сторонній догляд – 4 потерпілих.
Спеціальним засобом пересування (коляскою) забезпечено одного
потерпілого на виробництві вартістю 15,5 тис. гривень.
Протягом звітного періоду 9 потерпілих були забезпечені технічними та
іншими засобами реабілітації на загальну суму 126,7 тис. гривень.
Проводилася компенсація витрати на бензин, ремонт і технічне
обслуговування автомобілів та транспортне обслуговування 6 особам з
інвалідністю на загальну суму 2,9 тис. гривень.
Протягом 2021 року лікування в реабілітаційних відділеннях санаторно-
курортних закладів після важких захворювань і травм отримали 58 застрахованих
осіб Дністровського району.
Медичною реабілітацією було забезпечено 4 потерпілих внаслідок нещасного
випадку на виробництві та професійного захворювання на загальну суму 61,7 тис.
гривень.
Для проходження курсу реабілітаційного лікування застраховані особи
повинні мати медичні покази – потребу в продовженні лікування на базі санаторно-
курортних закладів визначає лікарсько-консультативна комісія (ЛКК) лікарні, де
перебуває пацієнт. Направлення на реабілітацію відбувається зі стаціонару закладу
охорони здоров’я.
Фонд соціального страхування України фінансує медичну реабілітацію за
такими профілями:
– Нейрореабілітація;
– м’язово-скелетна реабілітація;
– кардіо-пульмонарна реабілітація;
– медико-психологічна реабілітація учасників АТО;
– реабілітація після оперативних втручань на органах зору;
– реабілітація при порушенні перебігу вагітності;
– інша (соматична) реабілітація (після оперативних втручань на органах
травлення, сечостатевої системи, жіночих статевих органах).
Отримати консультацію щодо можливості пройти відновне лікування на базі
реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів за кошти ФССУ можна за
телефонами: (0231) 2-33-22 у м. Хотин, вул. І. Франка, 5-Г та (0232) 2-04-99 у смт
Кельменці, вул. Сагайдачного, 17.