Тиждень доброчесності у Долинянському ЗЗСО
Бути чесним – це, перш за все, мати гідність і шанувати її в інших. Важливо мати гідність не принижувати інших своєю брехнею, і не принижуватися нею самому.
Формування цінностей у дітей починається ще зі школи, однак небагато здобувачів освіти знають, що таке корупція, усвідомлюють її наслідки, тому з 29.11. по 03.12 в Долинянському ЗЗСО І-ІІ ступенів проходив Тиждень доброчесності. Нашою метою є виховання доброчесної особистості, яка буде долати перешкоди на шляху до розбудови доброчесного та успішного суспільства. І цей шлях однозначно починається з дитинства.
Класними керівниками закладу проведені години спілкування на тему « Я обираю чесність» ( 1-4 класи) ,метою проведення яких було розширити змiст понять чеснiсть i правдивiсть, формувати вмiння оцiнювати власнi вчинки та вчинки товаришiв.
« Магічний урок доброчесності» (5-6 класи), « Що таке корупція?» (7-9 класи) ,метою проведення яких було формування антикорупційної свідомості, нетерпимого, негативного ставлення до корупції як суспільно-небезпечного явища.
Педагогом-організатором Пелехатою Р.В. у 7-9 класах проведено круглі столи « Ми- антикорупціонери» з метою розповсюдження, запобігання корупції, її проявів. Розв‘язані проблемні життєві ситуаціі, за допомогою яких здобувачі освіти змогли розпізнати прояви корупції, її негативні наслідки, вирішити як будуть діяти у тій чи іншій ситуації, яку позицію займуть у соціумі. Долучилися до гри «Антикорупційна мафія» - інтелектуальної гри, що відображає модель боротьби добре організованої нечисленної групи корупціонерів проти неорганізованої більшості суспільства за контроль над спільним ресурсом–бюджетом міста. Гра розвиває навички роботи в команді, уміння аргументувати власну позицію, критично мислити та приймати рішення.
З початковою ланкою проведено урок доброти до Міжнародного дня людей з обмеженими фізичними можливостями. Метою проведення якого було усвідомлення життєвих проблем людей, які потребують особливої уваги і милосердя. Здобувачі освіти виявляли співчуття, чуйність, повагу, створювали квітку допомоги,критично мислили, виявляли власну ініціативу, аналізували оповідання, переглянутий мультфільм, вдавалися до висновків, тепло бажали всім добра, миру, здоров‘я.
Ми не можемо проходити повз такі речі, тому творімо добро разом та будьмо доброчесними!