Недобоївська територіальна громада
Дністровського району, Чернівецької області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПОРЯДОК організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Недобоївської  сільської ради

Дата: 29.01.2021 10:58
Кількість переглядів: 817

                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                рішення виконавчого комітету

                                                                Недобоївської сільської ради

                                                                Дністровського району

                                                                    Чернівецької області  

                                                                     від  26.01.2021 року № 4/01-21

 

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому

громадян посадовими особами Недобоївської  сільської ради

Дністровського району Чернівецької області

 

  1. Загальні положення

1.1. Порядок організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області (далі - Порядок) регламентує питання організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Недобоївської сільської ради.

1.2.Посадові особи, які здійснюють прийом громадян, керуються Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

1.3.Особистий прийом громадян в  сільській раді  проводиться:

-Недобоївським сільським головою, заступниками сільського голови, секретарем сільської ради та керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету сільської ради в адміністративному приміщенні сільської ради відповідно до графіку;

- старостою села Зарожани - в  приміщенні будинку культури с. Зарожани в установлені графіком дні та години;

- старостою сіл Ширівці, Владична - в адміністративному приміщенні с. Ширівці в установлені графіком дні та години;

- старостою села Ставчани - в адміністративному приміщенні с. Ставчани в установлені графіком дні та  години;

- старостою села Долиняни - в  приміщенні  ДНЗ с. Долиняни в установлені графіком дні та години;

- старостою села Керстенці - в адміністративному приміщенні с. Керстенці в установлені графіком дні та години.

1.4. Графіки проведення особистого та виїзного прийому громадян посадовими особами Недобоївської сільської ради затверджуються рішенням виконавчого комітету Недобоївської сільської ради.

1.5. Інформація про Порядок розміщується на офіційному сайті сільської ради та на інформаційних стендах адміністративних приміщень  Недобоївської сільської ради та старостинських округах.

 

2. Запис громадян на особистий прийом

2.1. Прийом громадян сільським головою, заступниками сільського голови, секретарем сільської ради та старостами здійснюється за попереднім записом або в день прийому без попереднього запису.

Запис на особистий прийом до посадових осіб сільської ради проводиться  відповідальною  особою щоденно з 9.00 до 16.00 години.

2.2. Під час проведення запису у громадянина з'ясовується інформація (прізвище, ім'я, по батькові, адреса, соціальний стан, категорія, номер телефону, питання, з яким звертається громадянин, наявність попередніх звернень).

2.3. Після з'ясування питання, з яким звертається громадянин, відповідальний за прийом працівник вказує йому дату і час прийому відповідно до графіка особистого прийому громадян.

2.4. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції сільської ради та виконавчого комітету сільської ради, відповідальна за прийом посадова особа пояснює йому, до якого органу, підприємства, організації чи установи треба звернутися за його вирішенням, надаючи за можливістю допомогу (вказує адресу, номер телефону тощо).

В особистому прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають в родинних відносинах з цими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.

2.5. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося посадовими особами, проводиться лише у разі, якщо це питання не було вирішене по суті.

Реєстрація таких звернень громадян здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян».

 

3. Організація та проведення особистого прийому громадян

3.1. Особистий прийом громадян проводиться від імені Недобоївської  сільської ради та її виконавчого комітету.

3.2. В разі відсутності посадової особи, яка має проводити особистий прийом громадян, особистий прийом здійснює посадова особа за взаємозамінністю згідно з розподілом функціональних повноважень або інша уповноважена нею особа, про що Відповідальна особа повідомляє громадян, які прибули на особистий прийом.

В разі незгоди громадянина на особистий прийом іншою уповноваженою посадовою особою він має право подати письмове звернення, яке реєструється та опрацьовується відповідно до Закону України «Про звернення громадян», або записатися на наступний, згідно з графіком, особистий прийом відповідною посадовою особою  сільської ради.

3.3. Прийом громадян ,які мають заслуги перед Батьківщиною, Героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня» та інших  проводиться першочергово.

3.4. Під час прийому особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, учасники бойових дій, учасники АТО, інваліди, особи, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, громадяни з багатодітних сімей, одинокі матері, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

3.5. Посадова особа, яка здійснює прийом, для забезпечення кваліфікованого роз'яснення питань, порушених громадянами, може залучати до їх розгляду представників відділів виконавчого апарату сільської ради та її структурних підрозділів відповідно до вимог чинного законодавства України.

3.6.Питання, з якими звертаються громадяни, за можливістю вирішуються під час особистого прийому. Особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативно-правовими актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:

- задовольнити прохання чи вимогу безпосередньо під час особистого прийому;

- відмовити в задоволенні прохання чи вимоги з посиланням на законодавство, повідомивши заявника про мотив відмови і порядок оскарження прийнятого рішення;

- прийняти письмове звернення (за потреби додаткового вивчення і перевірки) і пояснити громадянинові причини неможливості розв'язання питань під час особистого прийому, а також про порядок і термін розгляду його звернення.

3.7. Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається в порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

 

  1. Результати здійснення особистого прийому громадян

4.1. Письмові заяви громадян відповідальна особа  виконавчого апарату сільської ради передає виконавцям відповідно до доручення, наданого під час особистого прийому.

4.2. Посадові особи, яким доручено розгляд звернення, забезпечують об'єктивне, всебічне і своєчасне виконання наданих доручень (рішень, резолюцій). Відповідно до чинного законодавства України не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян із порушенням термінів, встановлених законодавством.

4.3. Контроль за виконанням та дотриманням термінів виконання доручень (рішень, резолюцій), наданих під час особистого прийому, здійснює відповідальна особа  виконавчого апарату сільської ради.

4.4. Інформацію про хід виконання доручення, наданого на особистому прийомі, протягом встановленого терміну та остаточні висновки за результатами його розгляду (копій відповідей, рішень тощо) в обов'язковому порядку надаються всіма виконавцями, зазначеними в дорученні, до відділу організаційної, інформаційної роботи та діловодства виконавчого апарату сільської ради.

Вказана інформація надається не пізніше наступного дня від дня надання відповіді громадянину.

На підставі отриманих матеріалів (відповідей заявнику) відповідальний працівник відділу організаційної, інформаційної роботи та діловодства виконавчого апарату селищної ради вносить пропозиції особам, які надавали доручення, щодо зняття заяви з контролю, якщо доручення виконано, чи щодо продовження терміну розгляду.

4.5. Всі матеріали, отримані відповідальною особою  стосовно громадянина, який був на особистому прийомі, формуються у справу.

4.6. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування.

 

  1. Відповідальність посадових осіб

5.1.Посадові особи, які допустили порушення законодавства про звернення громадян, несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.

5.2. До зазначених посадових осіб, які допустили неякісний розгляд звернень громадян, за неналежне виконання службових обов'язків за розглядом звернень громадян, застосовуються заходи дисциплінарного впливу, передбачені чинним законодавством.

 

 

 

Секретар виконавчого комітету                                         Тодосійчук С.Г.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь