На антикорупційний сервіс «Пульс» від буковинських платників надійшло 4 звернення
На антикорупційний сервіс «Пульс» від буковинських платників
надійшло 4 звернення
Про це розповідає заступник начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Іван Матіос. Впродовж січня – лютого 2019 року на сервіс «Пульс» 4 буковинця звертались зі зверненнями стосовно роботи органів ДФС. За аналогічний період минулого року було 2 звернення. Питання, порушені заявниками, вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДФС України.
Посадовець наголошує, використовуючи даний сервіс, представники бізнес - спільноти регіону мають можливість повідомити про помічені неправомірні дії чи бездіяльність працівників фіскальної служби, факти корупції, неякісне обслуговування, некоректне ставлення, умисно створені працівниками відомства перешкоди у веденні господарської діяльності.
Та роз’яснює, для всіх охочих висловити свою думку чи знайти відповідь на суперечливі питання, інтерактивний сервіс «Пульс» працює цілодобово: у робочий час інформацію приймають фахівці ДФС, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Крім того, відзначає Іван Матіос, заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.