Маркетингове просування громади
1 серпня в межах ініціативи «Мери за економічне зростання» у м.Київ відбувся тренінг для громад – підписантів з питань маркетингу та брендування територій. Глобальні тенденції задають напрями змін у всьому світі: відбувається зміна цінностей, змінюється світогляд та спосіб життя, виникає потреба балансування економіки, екології, соціальних питань з метою забезпечення тривалого сталого розвитку. Це впливає на інвестиційні рішення.
В інформаційному полі стає дуже мало позитивної інформації. На розвиток території впливає також і розвиток цифрових технологій. Як серед цих чинників знайти доступні та корисні інструменти для маркетингу громади – йшлося на тренінгу. Участь у заході взяв заступник голови громади Андрій Дранчук. В рамках тренінгу він запропонував увазі учасників підготовлений проект проморолика про економічний потенціал громади. Він потребує додавання ще декількох кадрів, які можна буде відзняти восени – і наша громада отримає один із інструментів маркетингового просування громади, про які йшлося на навчанні.